niedziela, 15 lutego 2015

Rolada biszkoptowa z nadzieniem cappuccino

Pamiętacie roladę jabłkową mojego przepisu? Dziś propozycja z innym nadzieniem...cappuccino. Rolada jest kaloryczna, biszkopt z mąki pszennej, budyń z proszku, czyli zupełnie nie mój "styl", ale czasem mam ochotę po prostu na zwykłe, słodkie ciasto. W nadzieniu smak cappuccino jest mocno wyczuwalny także wielbicieli kawy będą zadowoleni :)
Przepis na biszkopt jest tutaj.

Masa cappuccino:
  • budyń śmietankowy bez cukru
  • 200g masła
  • 1/2 szklanki cukru
  • 4 łyżki cappuccino w proszku

Budyń gotujemy na mleku z dodatkiem cukru wg przepisu na opakowaniu. Po ostudzeniu miksujemy z masłem. Na koniec wsypujemy cappuccino. Masę dobrze jest włożyć na godzinę do lodówki aby trochę stężała. Wystarczy posmarować biszkopt, zawinąć i gotowe.


4 komentarze:

  1. musi być idealna do niedzielnej kawy
    zapraszamy do nas
    blotodlazuchwalych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy deser. Wygląda smakowicie. Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Rolada bardzo mi się podoba, choć za smakiem kawy w ciastach szczególnie nie przepadam :) Kiedyś robiłam bardzo podobną, ale nadzienie było o smaku tiramisu (więc podejrzewam, że smakowało podobnie do Twojego) :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tiramisu! nabrałam ochoty przez Ciebie :P

      Usuń